Kategorie

Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Chcę kupić...

Czy istnieje możliwość otrzymania wstępnej wyceny przed zakupem?

Tak - wystarczy wypełnić formularz wyceny rolet uzupełniając go wymiarami wnęk okiennych lub okien oraz danymi kontaktowymi. W odpowiedzi w możliwie jak najkrótszym czasie, otrzymają Państwo wstępną wycenę wybranych produktów. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.

Aby przejść do formularza wyceny - wystarczy kliknąć TUTAJ.

Czy wstępna wycena produktów jest płatna?

Nie - zarówno wycena poprzez formularz online, telefoniczna lub wycena zamówiona drogą mailową jest bezpłatna.

Jakie będą koszty dowozu w przypadku zamówienia rolet w celu ich osobistego montażu?

Rolety dowozimy własnym transportem na terenie całej Polski koszt 50-90zł za całe zamówienie.

Na jak długo jest gwarancja i czy obejmuje samodzielny montaż rolet?

Ok 70% klientów montuje rolety we własnym zakresie. Do zamówienia dołączana jest instrukcja, którą uzupełnić można filmami instruktażowymi poświęconymi montażowi rolet, dostępnymi pod adresem: http://automatykadorolet.pl/montaz-rolet-zewnetrznych Gwarancja wynosi 2 lata bez względy na to czy jest to nasz montaż czy osobisty montaż zamawiającego.

Jeżeli nie chcę na początku silników do rolet to czy w późniejszym terminie mogę sam je sobie zamontować czy będzie wymagało to większych przeróbek?

Silniki i automatykę można instalować w każdym czasie nie wiąże się to z żadnymi przeróbkami po niżej link do strony gdzie jest pokazane jak zamontować silnik: http://automatykadorolet.pl/montaz-silnika-w-rolecie

Czy firma dokonuje pomiarów u klienta?

Tak - dojeżdżamy na pomiary u klientów na terenie Poznania i okolic - w odległości do 150 kilometrów. W trakcie wizyty możemy przedstawić Państwu wzorniki kolorów, katalogi techniczne oraz elementy pokazowe, jak również służymy poradami w zakresie doboru urządzeń.

W jaki sposób można umówić się na wizytę doradcy?

Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie aby ustalić szczegóły wizyty. Drugi sposób to przesłanie wiadomości e-mail zawierającej dane kontaktowe wraz z informacją o chęci dokonania pomiarów. Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów.

Czy wizyta doradcy jest płatna?

Na terenie Poznania oraz okolic do odległości 20 kilometrów nie są pobierane żadne opłaty. W przypadku większych odległości pobierana jest opłata za dojazd doradcy - ustalana indywidualnie w trakcie ustalania szczegółów wizyty.

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Czas oczekiwania na pomiary, realizację zamówienia oraz montaż zależny jest przede wszystkim od sezonu w jakim składamy zamówienia. W związku z dużą liczbą zamówień - w okresie od kwietnia do października czas realizacji może się wydłużyć.

Chcę rozbudować...

Czy istnieje możliwość dokupienia nowej rolety i dopasowania jej do aktualnie posiadanych?

Tak - oczywiście istnieje taka możliwość. W swojej ofercie posiadamy produkty większości producentów co pozwala nam na swobodny dobór odpowiednich rolet oraz komponentów.

Czy istnieje możliwość wyposażenia aktualnie posiadanej rolety sterowanej ręcznie w silnik elektryczny?

Tak - automatyzacja wcześniej montowanych rolet możliwa jest w 99% przypadków. Możemy rozbudować je w dowolny sposób - montując napędy elektryczne, wyposażając w piloty sterujące, itp.

Mój dom wyposażony jest w 10 rolet napędzanych silnikami. Czy istnieje możliwość połączenia ich w sterowanie centralne?

Tak - jak najbardziej jest taka możliwość. Rolety możemy wyposażyć w zarówno w moduł sterowania centralnego (przykład - TUTAJ) lub sterowania przewodowego (przykład TUTAJ)

Ile kosztuje rozbudowa obecnie posiadanych rolet (montaż silnika, pilota, itp.)?

Koszty rozbudowy zależne są przede wszystkim od zastosowanych rozwiązań. Przykładowo średnia cena silnika przewodowego pozwalającego na zautomatyzowanie rolety wynosi 140 złotych, natomiast silnika sterowanego radiowo 269 złotych.

Chcę naprawić...

Czy zajmują się Państwo naprawą niesprawnych rolet, markiz, żaluzji itp.?

Tak - zajmujemy się naprawą i serwisem rolet zewnętrznych niezależnie od ich producenta. Więcej informacji na ten temat uzyskać można telefonicznie lub składając zapytanie drogą mailową.

Jaki jest koszt naprawy rolet?

Koszty naprawy zależne są od wielu czynników - jednak główny z nich to rodzaj uszkodzeń a co za tym idzie koszt części, których wymiana jest niezbędna. Wstępną wycenę kosztów naprawy jesteśmy w stanie ustalić w trakcie konsultacji telefonicznej lub po uzyskaniu informacji drogą mailową. Dokładna wycena możliwa jest dopiero na miejscu - w trakcie wizyty serwisanta.

Czy istnieje możliwość zakupu poszczególnych elementów rolet w celu osobistej naprawy?

Tak - prowadzimy sprzedaż części serwisowych. Szczegółowe informacje uzyskać można telefonicznie lub drogą mailową.